kapital
  • Realizacja projektu
  • cl

    CL Consulting i Logistyka Sp. z o.o.
    ul. Sołtysowicka 19 b
    51-168 Wrocław
    www.cl-consulting.com.pl
    tel. 71 324-68-44

  • wroc

    Gmina Wrocław
    (Urząd Miejski Wrocławia)
    Biuro Rozwoju Gospodarczego
    ul. G. Zapolskiej 2/4
    50-032 Wrocław
    www.wroclaw.pl
    tel. (71) 777-71-74
b

SZKOLENIE

Program szkolenia

Zrealizowane zostaną 2 edycje szkoleń:
1 edycja: luty 2011 – lipiec 2011
2 edycja: wrzesień 2011- luty 2012

Każda zrealizowana będzie na na przestrzeni 5 miesięcy i obejmie 192 godz. szkoleń dla 2 grup (łącznie w projekcie 4 grupy po 20 osób). Z uwagi na to, że uczestnicy projektu to osoby pracujące, zajęcia będą odbywały się w weekendy (soboty i niedziele). Czas trwania dnia szkoleniowego: do 8 godz.

Zajęcia prowadzone będą przez wysoko wyspecjalizowanych fachowców, których długoletnie doświadczenie w branży reklamowej, marketingowej i poligraficznej zapewni przeszkolenie na najwyższym poziomie merytorycznym i praktycznym.

Szkolenie obejmie kilka bloków tematycznych, ujętych w formę wykładów i warsztatów.

Program wykładów:

  • Zasady marketingu ze szczególnym uwzględnieniem działań marketingowych odnoszących się do imprez masowych: 8 godz.
  • Zasady projektowania w reklamie: 16 godz.
  • Prawne uwarunkowania umieszczania reklam w przestrzeni miejskiej: 20 godz.
  • Przedsiębiorczość: 20 godz.

Program warsztatów:

  • Ćwiczenia związane z projektowaniem i tworzeniem witryny internetowej za pomocą specjalistycznego oprogramowania, zakończone prezentacją samodzielnie stworzonej strony WWW – 30 godz.,
  • Tworzenie grafiki na potrzeby poligrafii w trzech blokach tematycznych:
    1. Projektowanie graficzne,
    2. Edycja fotografii,
    3. Przygotowanie do produkcji i pre-press, razem 84 godz.:
  • Miniwykłady z elementami case study z zakresu prawa autorskiego, prasowego
    i konkurencji w reklamie - 4 godz.

Szkolenie obejmie też wyjście studyjne na pokaz możliwości nowoczesnej firmy poligraficznej – uczestnicy spędzą 4 godz. w drukarni wielkoformatowej i 4 godz.
w drukarni offsetowej.

Szkolenia zakończą się oceną prac końcowych - samodzielnie zaprojektowanych
i zaprezentowanych materiałów reklamowych: billboardu (projekt), ulotki reklamowej
i layoutu periodyku. Wyniki prac zostaną przedstawione komisji złożonej z plastyka-projektanta i poligrafa (specjalisty pre-press), która oceni prace, kierując się kryteriami:

1. Inwencja twórcza,
2. Zasady kompozycji projektu,
3. Prawidłowość techniczna, kwalifikująca projekt do produkcji.

Na podstawie ocen komisji projektodawca wyda zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.